Facebook
اهلا وسهلا

اهلا بك عزيزى العضو / الزائر

بص يا معلم لو انت مش مسجل وعايز تسجل دوس على ( تسجيل )

لو انت موجود هنا من قبل كدا دوس على ( دخول )

لو انت مش عايز اى حاجه من دول اشطا دوس على ( اخفاء )

بيس

Face Book

محمود وحيد
Facebook
اهلا وسهلا

اهلا بك عزيزى العضو / الزائر

بص يا معلم لو انت مش مسجل وعايز تسجل دوس على ( تسجيل )

لو انت موجود هنا من قبل كدا دوس على ( دخول )

لو انت مش عايز اى حاجه من دول اشطا دوس على ( اخفاء )

بيس

Face Book

محمود وحيد
Facebook
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Facebook | افلام عربى | افلام اجنبى | اغانى | كليبات | برامج | العاب | موبايل | Facebook

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  جروبنا على الفيس بوكجروبنا على الفيس بوك  

احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد عبدالعال
مصرى جديد
مصرى جديد
احمد عبدالعال

احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك Empty
مُساهمةموضوع: احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك   احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 28, 2011 9:52 pm

كت الثورة 2011 موجهة للرئيس مبارك ومن اشهر نكت الثورة :

* حسني مبارك “آسف على الازعاج” انت عملت أكبر “مطب صناعي” في تاريخ مصر والله إنت “وش إجرام” وطول عمرك “دبور” ودلوقتي معاك “زهايمر” باختصار إنت ” محترم إلا ربع” كل الشعب بقى ينادي “جعلتني مجرمًا” وعملت الحلو “عسل إسود” ومن السجون “العيال هربت” سرقت من عيونا ” الفرح” إنت فاكر مصر “كباريه” وعامل فيها “الزعيم” وكنا نقول يا عم عديها “حين ميسـره… ” “ليه.. يا دنيا” “هي فوضى” باختصار حسني مبارك . “طير إنت
* اختفت القلل القناوي من السوق لحظة اعلان تنحي حسني مبارك من السلطة ويشاع ان ثمن القلة وصل الي مائة جنيه للقلة النظيفة ومائة وخمسين للقلة الغير نظيفة
* الرئيس اتصل بعمر سليمان بعد التنحية بيقولةاخبار الدنيا عندك اية … قالة الدنيا زى ماهى يا رئيس العيال فى الميدانوالارض بعنها والفلوس هربنتها .. فالرئيس قالة طيب ودى المسيحين على امريكا

والمسلمين على السعودية واقفل البلد على العيال وتعالى Smile ))))))
* الجيش مسك واحد ماشي في الشارع بعد حظر التجول وسألوه: انت ليه انتهكت حظر التجول؟..قال لهم: اصل انا عندي تجول لا ارادي
* قامت اليوم مظاهرات حاشدة فى جميع انهاء الجمهورية من أفراد وظابط الشرطة .. وقد قامت اللجان الشعبية بالقاء قنابل بمب وصواريخ رمضان لتفريق المتظاهرين وقمع المظاهرات ..
* سألوا الرئيس عن رأيه في التغيير، قال : التغيير ده سنة الحياة . قالوا :طب وسياتك مش هتتغير؟ قال : أنا فرض مش سنه
* عقد الريس جلسة مع وزير الداخلية السابق حبيب العادلي قاله حزينا: منعت الحشيش يا فالح؟ أهو الشعب صحصح
* أبليس شاف 3 ملايين بيصلوا في ميدان التحرير راح مصوت وقال الله يخرب بيتك يا مبارك بقالي 30 سنة أضلل فيهم وأنت بعماليك السودا دي تخليهم يتجمعوا ويصلوا ؟ وهتف مع المتظاهرين “يسقط يسقط حسني مبارك”
* عارفين ليه يا شباب النظام ,,, علشان شال 6 مواد من الدستور
* من ميدان التحرير الي الاخوة الاشقاء العرب: في حد مضايقكم تاني نخلعه قبل ما نترك ميدان التحرير..؟
* شهود عيان فى أروقة وزارة التربية والتعليم أفادوا أنه تم تأجيل امتحانات الدور التانى إلى أجل غير مسمى، معللين هذا بأن النظام سقط وعاوز وقت عشان يلحق يذاكر

the sniper bedo
نائب مدير الموقع
نائب مدير الموقع

مُساهمةموضوع: رد: احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك   احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك Icon_minitimeالأحد يوليو 03, 2011 9:17 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوة بتاعت انا عندي تجول لا ارادي

تــســــــــــ ـ ـ ـ ايدكـ ـ ـ ـ ـ ــم ♥️♥️♥️

king
MaHmOuD wAhId
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
MaHmOuD wAhId

مُساهمةموضوع: رد: احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك   احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 29, 2011 10:46 am

جااااااااااامد
https://faceboook.own0.com
mahmoud hassan
مدير العام
مدير العام
mahmoud hassan

مُساهمةموضوع: رد: احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك   احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 14, 2011 8:58 pm

- مبارك بعد ما مات قابل السادات وعبدالناصر، سألوه: هاه؟ سم ولا منصة؟ رد عليهم بحرقة وقال: فيسبوك!
http://WWW.EGYEA4ALL.TK
MaHmOuD wAhId
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
MaHmOuD wAhId

مُساهمةموضوع: رد: احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك   احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك Icon_minitimeالخميس ديسمبر 15, 2011 3:54 pm

هههههههههههههههههههه
https://faceboook.own0.com

احلى نكت للثورة المصرية لحسنى مبارك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصيا اعلان فيلم 18 يوم للثورة المصرية
» برومو فيلم أروقة القصر كيف تنحى مبارك ديفيدي كوالتي
» اضحك مع احلى صور مضحكة حمل من هنا وبس
» حصريا : احلى كاميرا خفية فى العالم جاااااااااااااامدة
» احلى مواقف من المصريين اتفرج بدون تحميل